مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-21سياسي

 هزار نیروی خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال در سطح کشور حدود یازده هزار نیروی خدماتی سرایدار خدمتگزار جذب خواهد شد که کمک بزرگی به مدیران مدارس خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر یکشنبه در در جمع مدیران مدارس شهرستان البرز اظهار کرد: مقام معظم رهبری از معلمین با عنوان سربازان گمنام نظام اسلامی و معماران آینده کشور یاد کرد و ضمن تجلیل از معلمین عزیز چند توصیه نیز داشت که باید این توصیه ها را نصب العین خود قرار دهیم.

وی افزود: تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی، نگاه فرزند گونه به دانش آموزان، تقویت مدارس دولتی و توسعه عدالت آموزشی از مهمترین تأکیدات مقام معظم رهبری خطاب به معلمان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: علاوه بر این 12 مأموریت مهم نیز ریاست محترم جمهوری به وزارت آموزش و پرورش محول نموده که ایجاد تحول از طریق سند تحول بنیادین، جذب معلمین کارآمد از طریق دانشگاه فرهنگیان، توجه ویژه به عدالت آموزشی و تقویت مدارس دولتی از جمله مهمترین این مأموریت ها است.

وی با بیان اینکه مدیران در شناسایی نیروهای خوش فکر، جوان و متعهد جهت تصدی پست ها کمک کنند، تاکید کرد: مدیر مدرسه رکن اصلی مدرسه است و هر کجا مدیر قوی داشتیم مشکل خاصی مشاهده نشده است و بالعکس اکثر مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 هزار نیروی خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند

 هزار نیروی خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند